Yamaha

Hudební školy YAMAHA působí po celém světě a patří se svými 700 000 žáky a 20 000 učiteli k největším organizacím svého druhu. Vznikly v Japonsku v roce 1954, od roku 1967 fungují v Německu a od roku 1994 působí v České a Slovenské republice. Zásada Hudební školy YAMAHA zní: „Není nehudebních lidí. Jsou jen nerozvinuté talenty!“

Děti, které jsou odmalička hudebně rozvíjeny, získávají kromě potěšení z hudby podvědomě i předpoklady k rozvoji svých kognitivních schopností. V kojeneckém věku vede poslech hudby a „hudební brebtání“ písní k intenzivnímu propojování sítě nervových buněk v mozku. Při intenzivním a aktivním prožívání hudby zvládají děti v tomto věku hudební komunikaci jako svoji druhou mateřskou řeč.

Neocenitelným vedlejším efektem je skutečnost, že společným muzicírováním dochází k nesrovnatelně výraznějšímu rozvoji sociálních schopností a vztahů.

ROBÁTKA (4–18 měsíců) Tento program je nejnovějším programem Hudební školy YAMAHA. Na jeho vývoji se podílela celá řada fundovaných odborníků z oblasti hudební pedagogiky, pediatrie a dětské neuropsychologie. Dětem jsou nabízeny nejrůznější možnosti zapojení do tvůrčího procesu (se zřetelem k úrovni jejich smyslových a senzomotorických zkušeností). Získávají tak první elementární povědomí o hudbě. Podstatou je proces „volného objevování“. Dítěti dává možnost pozorovat a objevovat nabízené předměty s přihlédnutím k individuální úrovni smyslového vnímání. Dalšími aktivizačními prvky jsou společný zpěv, poslech hudby a hudebně-pohybové hry. Úloha rodičů spočívá v zajištění a zaopatření dětí.

PRVNÍ KRŮČKY K HUDBĚ (18 měsíců – 4 roky) Program vychází z předpokladu, že všechny děti spontánně reagují na zvuky, tóny a rytmus. Obsahem Prvních krůčků jsou jednoduché písně, vyprávění, hudebně pohybové a rytmické hry, poslech skladeb, hra na rytmické hudební nástroje (včetně doplňujících výtvarných a pracovních činností). Děti si zvykají na pobyt v kolektivu a učí se sociálním vztahům. Hravá forma všech činností a rozvoj přirozené zvědavosti jsou předpokladem pro úspěšné zvládnutí procesu učení v pozdějším věku. Každá hodina rozvíjí určité téma ze života dětí, které odpovídá jejich věku a zkušenostem. Ke každému tématu je připravena odpovídající píseň, báseň a poslechová ukázka, takže společně s příběhem a rytmickou nebo pohybovou hrou tvoří hodina organický jednotný celek. Díky aktivní účasti jednoho z rodičů (prarodičů), využívání zajímavých učebních materiálů – moderních zpěvníků, CD s nahrávkami písní a poslechových skladeb, leporel a dalších progresivních pomůcek, je působení cílené a intenzivní.

Výuka probíhá v sálku Sokolovny v Brandýse nad Labem na adrese Zápská 329.

Lektroka Yamahy – paní Zuzana Petrášová – je maminkou dvou dětí, Ondry a Růženky. Zuzka absolvovala Střední školu hotelovou s maturitou a 7 let na ZUŠ, obor klasická kytara a hudební nauka.

Zuzka o sobě: Navštěvovala jsem několik pěveckých sborů. V současnosti si ráda zahraji na kytaru folk, country, ale i evergreeny a současnou hudbu, která se dá zahrát na kytaru a zazpívat. Mám ráda tramping, les, vodu, houbaření a tanec. Snažím se šetřit přírodu a být dětem dobrým průvodcem životem. Nevlastním automobil a ani ho neumím řídit.

Mám zájem přihlásit své dítě na tento kroužek.

Vyberte kroužek*

Rozdělení do skupin se liší dle věku a pokročilosti dítěte. O rozdělení Vás budeme informovat.

Jméno dítěte*:

Věk dítěte*:

Jméno rodiče*:

E-mail*: (prosíme vyplňte pozorně)

Telefon*:

Navštěvoval jsem již tento kroužek nebo kroužek s podobným zaměřením?

Komentář:

* - povinná pole pro vyplnění

Osobní údaje zde uvedené zpracováváme za účelem evidence zájemců o kroužek.
Zpracování osobních údajů podléhá pravidlům uvedených zde.